Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Balkongshoppen.se Bra service och fina utemöbler   83597  
procore Bra service & utbud (1)  81888  
butik21 butik21   80659  
zmaka.se Bra service & utbud   75528  
Ergohuset Tack (2)  78489  
Ergohuset Stor kunskap   77741  
dittsolskydd.se Snabba och säkra leveranser   80482  
bilradiohuset.se Toppen!!!   77393  
Nordmarx.com Spel & Dvd Bedrägerivarning (1)  73586  
Juvelbolaget Bästa priserna (2)  78891  
BARESSO Alltid Snabb service (4)  74614  
djurshopen dåligt upplägg (3)  79270  
MartinsColor.com Jättenöjd!   71301  
butik21 Stödstrumpor   80192  
Butik Stylish Mycket bra service!   77265  
Beauty4u Alltid superbra service!!!   81106  
Tony Pölder Sport Pölder - tummen ner!   70988  
WobblerButiken.se Snabb leverans och bra service! (1)  73549  
Creations by Lis Fantastiskt Underbar   77836  
butik21 stödstrumpor   58696  
Nu är tävlingen avgjord   76323  
stylebystars Se upp för stylebystars.com! (1)  72502  
Kontors24.se Nöjd kund   80537  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter ok   73765  
Barnparadiset ® Kvalitets inredning till barnrum och träleksaker Väldigt nöjd   75429  
snusaeget.se re: opålitlig (1)  78355  
butik21 +++++   77624  
Spastugan.se Snabbt och bra!   71369  
GweiLo Snabbt fixat   82078  
butik21 Stödstrumpor   74879  
    << sida 28 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-02-06 09:50
zmaka.se
var är mina varor som jag betalat för???!!!
den 26 jan.i år (2015) beställde jag te och betalade direkt med internetbank betalning. men fortfarande efter 14 dgr och efter tre mail till kundtjänst som jag dessutom aldrig fått svar på, händer ingenting!!! förmodligen har jag blivit lurad på pengarna. rekommenderar inte köp hos zmaka!!

/Ginger
Läs inlägg                                    2015-02-15 16:00
zmaka.se
ang: var är mina varor som jag betalat för???!!!
hej,
jag är hemskt ledsen att det tog sån tid att få dina varor och att vi inte hunnit svara på dina mail. flera av våra grossister har haft stora leveransförseningar vilket ger domino-effekter på vår verksamhet. vi borde så klart varit bättre på att informera men blev helt överkörda av arbetsbelastningen.

nu vet jag inte vem du är men alla som har beställt har fått sina varor levererade nu. jag hoppas att du uppskattar teet.


/Thorbjörn