Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Honey Grey Pure Cashmere Grymt snygga paket   73335  
butik21 Toppen   82824  
Radiostyrda-modeller.se Helt ok!   79693  
TV-idoler Snabbt och smidigt!   79770  
Erotikmagazinet.se hårda julklappar   77958  
noshame bara bra   79160  
butik21 kvalitet? (2)  88260  
Juvelbolaget dyrt   79534  
Snusbolaget.se Odens, gott och sjukt bra pris (1)  71840  
butik21 toppenservice   81604  
IaMias Iamias,helt underbara! (1)  79681  
bilnyckeln Gillar att det bara är bilar!   63959  
Maskspecialist Mapont & Co maskspecialisten (1)  81430  
Spastugan.se HÄR VILL JAG HANDLA IGEN!   80849  
Cyberphoto Ab Nätbutik   81299  
Zone Blu, Sexleksaker & Sexiga underkläder Rude boy - Bad boy (1)  79645  
Rumstid taklampa   79978  
butik21 Toppenstödstrumpor.   79334  
Honey Grey Pure Cashmere Tack M-Magasin   76967  
Zone Blu, Sexleksaker & Sexiga underkläder Bra service!   84470  
Honey Grey Pure Cashmere KASHMIR (1)  78054  
Jobi Jobbskor klagomål (1)  83112  
Hemmakocken.nu Ros... (1)  86834  
Juvelbolaget Mycket bra priser   78362  
Ulrika Smycken Nmansmycken   75584  
butik21 Stödisar   80183  
Creations by Lis Toppen   76666  
Handgjordakort.se Handicrafthuset   76863  
zmaka.se Supersnabb leverans!   85406  
butik21 Mycket nöjd!   83274  
    << sida 30 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-02-06 09:50
zmaka.se
var är mina varor som jag betalat för???!!!
den 26 jan.i år (2015) beställde jag te och betalade direkt med internetbank betalning. men fortfarande efter 14 dgr och efter tre mail till kundtjänst som jag dessutom aldrig fått svar på, händer ingenting!!! förmodligen har jag blivit lurad på pengarna. rekommenderar inte köp hos zmaka!!

/Ginger
Läs inlägg                                    2015-02-15 16:00
zmaka.se
ang: var är mina varor som jag betalat för???!!!
hej,
jag är hemskt ledsen att det tog sån tid att få dina varor och att vi inte hunnit svara på dina mail. flera av våra grossister har haft stora leveransförseningar vilket ger domino-effekter på vår verksamhet. vi borde så klart varit bättre på att informera men blev helt överkörda av arbetsbelastningen.

nu vet jag inte vem du är men alla som har beställt har fått sina varor levererade nu. jag hoppas att du uppskattar teet.


/Thorbjörn