Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Cicograf namnskyltar   82893  
Babytime Ähh va?   85875  
Cicograf Cicograf   63969  
Amorina Boutique Supernöjd   62688  
En mer personlig presentation av din webbutik   77398  
Angelbaby.se Din (9)  77535  
Angelbaby.se Verkligen fint hemsida (2)  74553  
MadDog MadDog (1)  74129  
IT-Körskolan Bedrägeri   74539  
Café ett Kanon   76096  
Satanias Design Trevlig Gothbutik   76552  
Angelbaby.se Angelbaby (9)  77586  
Babytime snabb leverans (6)  75493  
Flora Linnea Rosor via nätet   75543  
Lyckas med mat Snabbt och smidigt   73555  
Anysuit International Katastrofalt! (1)  75015  
Nyhet för butiksägare   70771  
zmaka.se Snabba   75752  
Angelbaby.se Till Nene (1)  77023  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Skön site med roliga prylar.   74397  
Angelbaby.se SÅ SNYGGA SMYCKEN!!! (13)  76807  
Cigarettbutiken vs tobakshandlarn (1)  70490  
KLOCKOR.NU Bra!   61260  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Snabba, servicevänliga, bra grejor   75951  
Martinshop Bra och seriös butik   74012  
Anysuit International Perfekt   73467  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Snabbt!   74660  
frozza.se SÅ SNYGGA SMYCKEN (1)  75815  
LampGallerian.se Tack   76627  
Bergarelaxen.se Prisvärd Tandblekning   75910  
    << sida 40 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-02-06 09:50
zmaka.se
var är mina varor som jag betalat för???!!!
den 26 jan.i år (2015) beställde jag te och betalade direkt med internetbank betalning. men fortfarande efter 14 dgr och efter tre mail till kundtjänst som jag dessutom aldrig fått svar på, händer ingenting!!! förmodligen har jag blivit lurad på pengarna. rekommenderar inte köp hos zmaka!!

/Ginger
Läs inlägg                                    2015-02-15 16:00
zmaka.se
ang: var är mina varor som jag betalat för???!!!
hej,
jag är hemskt ledsen att det tog sån tid att få dina varor och att vi inte hunnit svara på dina mail. flera av våra grossister har haft stora leveransförseningar vilket ger domino-effekter på vår verksamhet. vi borde så klart varit bättre på att informera men blev helt överkörda av arbetsbelastningen.

nu vet jag inte vem du är men alla som har beställt har fått sina varor levererade nu. jag hoppas att du uppskattar teet.


/Thorbjörn