Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
kidsbutik Vilken service!! Kanonbra! Snabb leverans!!   79357  
Lyckogram Mycket nöjd!   83238  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Bra Butik :D   61609  
Kinabutik Kinabutik gbg   72148  
TV-idoler Bob påslakan   59002  
Hyrahyra Grym sida   72775  
enchant Snabb och bra service (5)  74783  
norrbaggen Jättesnygg! Bra service!!   73738  
Hattpinnen Supernöjd   75436  
Kino Shop ÅR efter ÅR..... (1)  72420  
Drefseryd Gård Supernöjd! (1)  70001  
frozza.se SNyggt Även för herr   74673  
provrummet Nöjd kund   78876  
Revolve-IT är det någon som känner till revolve-it? (1)  76086  
Solhem Inredning ny favorit (1)  74330  
Beauty4u Superbra öronljus!   72061  
LampGallerian.se underbart   78505  
TV-idoler HÖG servic!!!   73257  
helihak Bra priser och vänligt bemötande!   75683  
parkettbutiken skojare   76990  
eleraff Toppenbra service! Fina kläder.   75206  
Usajackor.se Detta har jag letat länge efter!   64649  
Kinabutik kinabutik.se ball som fan (1)  80934  
TV-idoler Allt bra!   79168  
Drefseryd Gård Kanonbra kvalite!   78362  
TV-idoler Toppen!!   72547  
2FUN Kanonbra priser   62259  
zionesse Bra butik   79170  
uteungar.se Suveräna byxor   75670  
norrbaggen Blixtleverans! Fraktfritt i mai..   74896  
    << sida 41 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-02-06 09:50
zmaka.se
var är mina varor som jag betalat för???!!!
den 26 jan.i år (2015) beställde jag te och betalade direkt med internetbank betalning. men fortfarande efter 14 dgr och efter tre mail till kundtjänst som jag dessutom aldrig fått svar på, händer ingenting!!! förmodligen har jag blivit lurad på pengarna. rekommenderar inte köp hos zmaka!!

/Ginger
Läs inlägg                                    2015-02-15 16:00
zmaka.se
ang: var är mina varor som jag betalat för???!!!
hej,
jag är hemskt ledsen att det tog sån tid att få dina varor och att vi inte hunnit svara på dina mail. flera av våra grossister har haft stora leveransförseningar vilket ger domino-effekter på vår verksamhet. vi borde så klart varit bättre på att informera men blev helt överkörda av arbetsbelastningen.

nu vet jag inte vem du är men alla som har beställt har fått sina varor levererade nu. jag hoppas att du uppskattar teet.


/Thorbjörn