Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
satpro SNABB LEVERAN (1)  83704  
Kortdesign Kvalitet och bra service   85841  
Kondomkungen Kul med olika sorter   68442  
Hotlix hittade halloween godis, fan va grymt (1)  80469  
ClipLine SNYGG! (3)  80172  
Sexshopen.net Shopen suger   85350  
Aroma Creative Vilken begränsning! (2)  86125  
Strumpbutiken Sockclips (1)  80268  
3nity.se inga problem med 3nity (2)  79077  
Pokerbolaget Nöjd.   65850  
Sex in the city bra service!   77755  
zmaka.se Nöjd!   85287  
zmaka.se Betalningssätt (1)  78964  
Hotlix Goda små skryp!   83718  
Tassalogen Mycket bra!   78173  
3nity.se BLUFF (4)  80775  
GOTOGATE Gotogate... riktigt illa   81909  
guldfisken bra (1)  80491  
Dukatbord.se En riktigt snygg webbshop (3)  79292  
Zone Blu, Sexleksaker & Sexiga underkläder Bästa glidmedlet   69875  
The Northerner Har prövat... (3)  84256  
Diarydreams finns inte (1)  81867  
Havsfiskecenter Havsfiskecenter   81863  
Eleven Shop Härligt utbud (1)  78006  
Sally & Sara Sally och sara   77141  
scstyling.com Bra service   81402  
happyhair Bara strul. (5)  82665  
happyhair HappyHair billiga snygga och snabba varor!   88310  
Strumpbutiken Strumpor för hela familjen till kanonpris! (1)  86539  
sirlig.se Toppenbutik! (2)  88377  
    << sida 53 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-02-06 09:50
zmaka.se
var är mina varor som jag betalat för???!!!
den 26 jan.i år (2015) beställde jag te och betalade direkt med internetbank betalning. men fortfarande efter 14 dgr och efter tre mail till kundtjänst som jag dessutom aldrig fått svar på, händer ingenting!!! förmodligen har jag blivit lurad på pengarna. rekommenderar inte köp hos zmaka!!

/Ginger
Läs inlägg                                    2015-02-15 16:00
zmaka.se
ang: var är mina varor som jag betalat för???!!!
hej,
jag är hemskt ledsen att det tog sån tid att få dina varor och att vi inte hunnit svara på dina mail. flera av våra grossister har haft stora leveransförseningar vilket ger domino-effekter på vår verksamhet. vi borde så klart varit bättre på att informera men blev helt överkörda av arbetsbelastningen.

nu vet jag inte vem du är men alla som har beställt har fått sina varor levererade nu. jag hoppas att du uppskattar teet.


/Thorbjörn