Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Lastbryggan AB Kund i många år!   92216  
Lenses4net Lenses4net   78328  
Lenses4net Nöjd kund! (2)  96671  
Have2have Har någon handlat här?? (1)  97154  
Travelpartner Skojare   99626  
Rör-anders Snyggt upplägg med låga priser (2)  104006  
zmaka.se svampbuticken.com   102734  
SagoPalatset Vilka trevliga saker (6)  96452  
Rätt kul samtidigt (3)  100283  
lofoto Lofoto litar jag på till 100% (1)  97596  
caliroots ASBRA   84847  
SimpleSmile.se simplesmile (3)  97656  
SimpleSmile.se Tandblekning   98509  
Har du glömt ditt lösenord till din butikspresentation?   98445  
Sunnysite sunnysite (4)  98157  
Nordic Racing långa leveranstider   101780  
wesellcd.com helt rätt! (1)  96377  
Nomatica Handla inte av NOMATICA   98777  
Bra tips till webbutiker som vill ha fler kunder (2)  121051  
wesellcd.com Håller med   96621  
J.NO Fitness Snabb leverans (2)  98208  
wesellcd.com Superbra!   98259  
Elshop.se Coola grejjer!   96603  
Music.Man Fina instrument.   97048  
mypix Skarpa bilder   95770  
wesellcd.com billigt!   94482  
PartyPrylar.com trevlig butik   92795  
viking Fina smycken   96089  
smink.nu Superduper billigt!   94658  
Unispel Trevlig service och bra priser   95981  
    << sida 58 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-02-06 09:50
zmaka.se
var är mina varor som jag betalat för???!!!
den 26 jan.i år (2015) beställde jag te och betalade direkt med internetbank betalning. men fortfarande efter 14 dgr och efter tre mail till kundtjänst som jag dessutom aldrig fått svar på, händer ingenting!!! förmodligen har jag blivit lurad på pengarna. rekommenderar inte köp hos zmaka!!

/Ginger
Läs inlägg                                    2015-02-15 16:00
zmaka.se
ang: var är mina varor som jag betalat för???!!!
hej,
jag är hemskt ledsen att det tog sån tid att få dina varor och att vi inte hunnit svara på dina mail. flera av våra grossister har haft stora leveransförseningar vilket ger domino-effekter på vår verksamhet. vi borde så klart varit bättre på att informera men blev helt överkörda av arbetsbelastningen.

nu vet jag inte vem du är men alla som har beställt har fått sina varor levererade nu. jag hoppas att du uppskattar teet.


/Thorbjörn