Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
STORTMODE.se Tack för fin klänning   202076  
Xtreme365 AB Mycket bra bemötande o service (2)  235953  
Skiv-Nisse "Årets julklapp"   214130  
Intimapotek.se Viagra receptfritt   209825  
Mediamagazinet begagnade skivor!!   213941  
Chokladbudet chokladbuden   195765  
Haga Cykel Epic comp elite-14   212594  
Rockwear 3st metallica t-shirt   210992  
Make me smile Doft i garderob (1)  206754  
Make me smile Perfekt (1)  197064  
pagoni Nöjd!   188765  
Rehifi.se Trevlig butik   202160  
vvdreams.com Snabb leverans och bra produkt.   209762  
DjurMaxi.se Kontakt?   196656  
tobakshandlaren tobak   199580  
Hemsjön Toppenbutik   195437  
electroworld Hejsan   191242  
Mediamagazinet skivor!!!!!   194162  
Trygg e-handel   201577  
dittsolskydd.se sämsta kundservice någonsin (1)  196792  
Nordpost jag skulle vilja ha en fysisk katalog att bläddra i   198473  
Fönster Fixaren skitföretag   195557  
Spritovin.se Utebliven leverans från spritovin.se (1)  203433  
Haga Cykel Perfekt   203258  
Biglife.se toppen   187790  
Butik Täppan Trevlig butik   193749  
Euroflorist dålig leverans   194402  
Butik Täppan ankan med röda stövlar (1)  197223  
hatshop hatshopen göteborg   201033  
Darlingsguld bling bling   199157  
    << sida 6 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-02-06 09:50
zmaka.se
var är mina varor som jag betalat för???!!!
den 26 jan.i år (2015) beställde jag te och betalade direkt med internetbank betalning. men fortfarande efter 14 dgr och efter tre mail till kundtjänst som jag dessutom aldrig fått svar på, händer ingenting!!! förmodligen har jag blivit lurad på pengarna. rekommenderar inte köp hos zmaka!!

/Ginger
Läs inlägg                                    2015-02-15 16:00
zmaka.se
ang: var är mina varor som jag betalat för???!!!
hej,
jag är hemskt ledsen att det tog sån tid att få dina varor och att vi inte hunnit svara på dina mail. flera av våra grossister har haft stora leveransförseningar vilket ger domino-effekter på vår verksamhet. vi borde så klart varit bättre på att informera men blev helt överkörda av arbetsbelastningen.

nu vet jag inte vem du är men alla som har beställt har fått sina varor levererade nu. jag hoppas att du uppskattar teet.


/Thorbjörn