Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Rockwear KONTAKT ?? (1)  215653  
Rockwear Blåst eller ??? (2)  218404  
wildgear Friluftsbutiken för små och stora äventyr   196954  
Röka Kröka Göka Min nya favorit shop (1)  187501  
Butik Täppan Nöjd med beställningen! (2)  199183  
Bulbs.se Blåklint (1)  194542  
Patris Mycket nöjd! (1)  197667  
Parfymhuset.se Väntar Fortfarande.....!! (1)  191160  
DjurMaxi.se dåligt   193012  
Slöjdmagasinet Bra sida med en underbar grupp på fb (1)  196644  
Spritovin.se Spritovin.se   182479  
Slöjdmagasinet årets björntjänst (1)  193700  
Slöjdmagasinet Dåligt skött (4)  188837  
Haga Cykel Haga cykel Nyköping   189372  
Euro Precent Snabb service, trevligt bemötande   191013  
Djurgården Hockey Concept Stores nätbutik humm (2)  190379  
LaserTonerClub.se Bluff och bedrägeri !   188158  
Tarotkatten Enormt fin butik mycket trevlig personal   178218  
Crom Marine AB Mycket billigare än Yanmar!   177847  
Förstå Facebook-annonsering   182165  
Beautysecrets.se Goldwell 3för 2   164556  
Hobbykompaniet.se Pistol (2)  185060  
Haga Cykel bra butik   184626  
LaserTonerClub.se Varning. (1)  188118  
STORTMODE.se Tack!   188989  
GweiLo Personliga Dog Tags halsband   189230  
Prylgruvan Butik (1)  192237  
5 heta e-handelstrender   190345  
SLIPSKUNGEN Jättenöjd   185622  
Rockwear Mkt tveksam - bluff ??? (1)  194721  
    << sida 7 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-02-06 09:50
zmaka.se
var är mina varor som jag betalat för???!!!
den 26 jan.i år (2015) beställde jag te och betalade direkt med internetbank betalning. men fortfarande efter 14 dgr och efter tre mail till kundtjänst som jag dessutom aldrig fått svar på, händer ingenting!!! förmodligen har jag blivit lurad på pengarna. rekommenderar inte köp hos zmaka!!

/Ginger
Läs inlägg                                    2015-02-15 16:00
zmaka.se
ang: var är mina varor som jag betalat för???!!!
hej,
jag är hemskt ledsen att det tog sån tid att få dina varor och att vi inte hunnit svara på dina mail. flera av våra grossister har haft stora leveransförseningar vilket ger domino-effekter på vår verksamhet. vi borde så klart varit bättre på att informera men blev helt överkörda av arbetsbelastningen.

nu vet jag inte vem du är men alla som har beställt har fått sina varor levererade nu. jag hoppas att du uppskattar teet.


/Thorbjörn