Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Rehifi.se bra produkter   194603  
stockholmsfiske.se Betyg (2)  198699  
STORTMODE.se Tusen tack!   184584  
scandinavianstuff.com Jättebra service!   182904  
google analytics och spårning av e-handel   185887  
Trendywednesday.se Smidigt som smör!   157604  
sexshop69 Grym och seriös sida!   165926  
mediacorner service   177605  
Sexkontakter.se Skönt   159050  
antiskallspecialisten önskar snarast kontakt om det ska bli något köp   174728  
electroworld Bra service   169818  
GOoutSAFE Snabb och bra service.   169598  
DjurMaxi.se Dårlig service, seg levering og manglende varer   175393  
Biglife.se Superbra grejer och service! (1)  170735  
SLIPSKUNGEN De suger   154470  
ClaesEklund.se Snabba och bra (1)  157707  
syskonhuset Grym tvillingvagn   170187  
slipsladan Bra priser   160435  
Europafönster Pvc fönster online Köpt europafönster   157365  
Jaktverket helt ok (1)  171606  
PrylPelle.se Vendetta mask! (2)  178592  
Möblermm.se Fantastiska stolstassar (1)  173574  
Arbetsskyddsbutiken vilken service   169128  
8 enkla tips för en bättre kundtjänst   171872  
Nordiskark Super upplevelse   161612  
Jotex Sverige Ab Slängkappor   152118  
glenza Nytt   148655  
buildor Rek varmt !   169012  
Kontorstillbehor.se Värt ett besök, bra priser   171386  
Framcigarr AB framcigarr.se   181538  
    << sida 8 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-02-06 09:50
zmaka.se
var är mina varor som jag betalat för???!!!
den 26 jan.i år (2015) beställde jag te och betalade direkt med internetbank betalning. men fortfarande efter 14 dgr och efter tre mail till kundtjänst som jag dessutom aldrig fått svar på, händer ingenting!!! förmodligen har jag blivit lurad på pengarna. rekommenderar inte köp hos zmaka!!

/Ginger
Läs inlägg                                    2015-02-15 16:00
zmaka.se
ang: var är mina varor som jag betalat för???!!!
hej,
jag är hemskt ledsen att det tog sån tid att få dina varor och att vi inte hunnit svara på dina mail. flera av våra grossister har haft stora leveransförseningar vilket ger domino-effekter på vår verksamhet. vi borde så klart varit bättre på att informera men blev helt överkörda av arbetsbelastningen.

nu vet jag inte vem du är men alla som har beställt har fått sina varor levererade nu. jag hoppas att du uppskattar teet.


/Thorbjörn