Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Haga Cykel Tekniskt dålig service (1)  116542  
clazzyfashion ny VARNIG (2)  118905  
Kiss Kiss positivt   113862  
Gunilla Mann Kan Du ?   115009  
LUXURY DETAILS butiken är underbar   111189  
mc-online.se Lurad   116598  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Puky, balanscykel   109811  
swetub.se Fantastiskt fin duschkabin   112856  
photowall Mycket bra!   113404  
LUXURY DETAILS Bästa smyckesbutiken som finns!!!   90123  
Idenätet snabb leverans (2)  100677  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Lysande snabb service   111465  
Förstora penis har fått större (4)  111049  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter snabb leverans   105095  
Garntjänst fråga   103470  
VIPDOG Uppdatering av varor   108258  
ADD9.se - Quality Rock N Roll Fashion Snygga prylar och snabb leverans (1)  102184  
procore Vilket skönt utbud!!!   107333  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Språk   108536  
DiaDirekt positivt   108387  
Skinway Vitamin B5 Rekommenderar   105038  
Fantastiska Barn Vi föräldrar (1)  110152  
Happy Gift Jag var tidig... (2)  106652  
Kiss Kiss Allting bra   90469  
Bulbs.se Supernöjd   114275  
Bodegashop.com Bodegashop (1)  111212  
clazzyfashion svar   102643  
Mediamagazinet Grymt fina minigitarrer!   98878  
clazzyfashion Bedragare! (2)  104079  
Glamazon.se jättenöjd, bra utbud och goa priser :)   94294  
    << sida 13 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-05-19 11:40
infosite
leverans & bemötande under all kritit!
vi anser att infosite har brustit i sin kommunikation till oss som kund. det kan inte vara acceptabelt att det skall ta 28 arbetsdagar från lagd beställning (42 kalenderdagar) samt att det är vi som kund som fått "jaga" vid flertalet tillfällen för att påskynda hanteringen. detta trots att vi vid samtliga tillfällen blivit lovade att de skall återkomma "om en stund". kompensation genom montering av däcken på fälg (endast del av kostnaden då de levererade däcken var billigare än de som vi beställt från början) samt sedan inköp av nya hjulmuttrar, pga deras mekaniker förstörde befintliga, känns väldigt futtigt. infosite ger anledningen av högsäsong och att de inte hinner med under dessa perioder som orsak till hur de har behandlat oss! infosites vd anser att de har hanterat ärendet godtagbart och med en bra kompensation! vi ångrar vårt val att handla lokalt.
vi kommer inte att använda oss av infosite igen eller rekommendera infosite vidare till andra!

/Linda