Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Hjärtformat Knivställ!   80296  
Cabom Tummen Upp   75756  
rödceder.se Fantastisk service!!!!   79137  
Rapunzel Hair extensions Kom igen nu! (1)  75225  
NutriOutlet Dålig service   74057  
Smycken-La Maison des Etoiles Läckra halsband   83809  
HR-Marin Båttillbehör Bra och kunnande support   80649  
Kemidepåns Webshop Kemidepån (2)  78837  
kidsbutik Super!   75140  
TV-idoler Rekommenderas!!!   77954  
Barnkalaslandet.se Smidigt vid Barnkalas!   71657  
Smycken-La Maison des Etoiles Vackra smycken   72677  
us webbutik Se upp   77266  
Vinboden VARNING! (3)  74079  
rbsportline Grymt stort sortiment! (1)  79663  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Kamera   90318  
Clean Cut Design Tummen upp!   73368  
Cigaretthuset.se En mycket bra affär (4)  79415  
frozza.se God service hos Frozza.se   78444  
pwss Rekommenderas varmt   70682  
Skonare.com Skjortor på n   75417  
Rapunzel Hair extensions Absolut det sämsta håret i Sverige.. (4)  84087  
TV-idoler suveränt   83467  
frozza.se Frozza.se FÅR MVG AV MIG (1)  74458  
Cigaretthuset.se cigaretthuset.se (4)  81947  
Rapunzel Hair extensions Rapunzel!!!!!!!!   77370  
Lyckogram Personligt och prisvärt   79157  
LasseLasseLiten Helly Hansen   82112  
HR-Marin Båttillbehör Snabb leverans   82619  
xpmedia Varning f "Bön som förändrar" av Colin Dye,   80696  
    << sida 39 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-05-19 11:40
infosite
leverans & bemötande under all kritit!
vi anser att infosite har brustit i sin kommunikation till oss som kund. det kan inte vara acceptabelt att det skall ta 28 arbetsdagar från lagd beställning (42 kalenderdagar) samt att det är vi som kund som fått "jaga" vid flertalet tillfällen för att påskynda hanteringen. detta trots att vi vid samtliga tillfällen blivit lovade att de skall återkomma "om en stund". kompensation genom montering av däcken på fälg (endast del av kostnaden då de levererade däcken var billigare än de som vi beställt från början) samt sedan inköp av nya hjulmuttrar, pga deras mekaniker förstörde befintliga, känns väldigt futtigt. infosite ger anledningen av högsäsong och att de inte hinner med under dessa perioder som orsak till hur de har behandlat oss! infosites vd anser att de har hanterat ärendet godtagbart och med en bra kompensation! vi ångrar vårt val att handla lokalt.
vi kommer inte att använda oss av infosite igen eller rekommendera infosite vidare till andra!

/Linda