Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Cicograf namnskyltar   82938  
Babytime Ähh va?   85922  
Cicograf Cicograf   63988  
Amorina Boutique Supernöjd   62717  
En mer personlig presentation av din webbutik   77431  
Angelbaby.se Din (9)  77559  
Angelbaby.se Verkligen fint hemsida (2)  74585  
MadDog MadDog (1)  74161  
IT-Körskolan Bedrägeri   74559  
Café ett Kanon   76123  
Satanias Design Trevlig Gothbutik   76589  
Angelbaby.se Angelbaby (9)  77621  
Babytime snabb leverans (6)  75528  
Flora Linnea Rosor via nätet   75588  
Lyckas med mat Snabbt och smidigt   73598  
Anysuit International Katastrofalt! (1)  75035  
Nyhet för butiksägare   70803  
zmaka.se Snabba   75790  
Angelbaby.se Till Nene (1)  77055  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Skön site med roliga prylar.   74426  
Angelbaby.se SÅ SNYGGA SMYCKEN!!! (13)  76835  
Cigarettbutiken vs tobakshandlarn (1)  70525  
KLOCKOR.NU Bra!   61296  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Snabba, servicevänliga, bra grejor   75984  
Martinshop Bra och seriös butik   74041  
Anysuit International Perfekt   73491  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Snabbt!   74692  
frozza.se SÅ SNYGGA SMYCKEN (1)  75854  
LampGallerian.se Tack   76662  
Bergarelaxen.se Prisvärd Tandblekning   75946  
    << sida 40 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-05-19 11:40
infosite
leverans & bemötande under all kritit!
vi anser att infosite har brustit i sin kommunikation till oss som kund. det kan inte vara acceptabelt att det skall ta 28 arbetsdagar från lagd beställning (42 kalenderdagar) samt att det är vi som kund som fått "jaga" vid flertalet tillfällen för att påskynda hanteringen. detta trots att vi vid samtliga tillfällen blivit lovade att de skall återkomma "om en stund". kompensation genom montering av däcken på fälg (endast del av kostnaden då de levererade däcken var billigare än de som vi beställt från början) samt sedan inköp av nya hjulmuttrar, pga deras mekaniker förstörde befintliga, känns väldigt futtigt. infosite ger anledningen av högsäsong och att de inte hinner med under dessa perioder som orsak till hur de har behandlat oss! infosites vd anser att de har hanterat ärendet godtagbart och med en bra kompensation! vi ångrar vårt val att handla lokalt.
vi kommer inte att använda oss av infosite igen eller rekommendera infosite vidare till andra!

/Linda