Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
zmaka.se Snyggt   87756  
Vackerkonst.se Personlig present   88954  
Svenska lås, larm och säkerhetsprodukter Svenska Lås (1)  84552  
Visitkort Svenska AB samma som visitkort.se   82462  
Tretti.se Nej tack tretti   88512  
AudioTech Mycket bra!   86789  
Botanic City Ljuslykta i mörkret   89204  
hockeyprylar.se :D!!!   72599  
SthlmCompany Snabba   84027  
Rofa snyggt   67815  
smink.nu Hmm. (2)  83834  
Diarydreams Tjejtgrejer   87354  
Phoneq mobilsmycken Super!   82071  
Eleven Shop Dåligt!! (2)  84958  
knoddenoknyttet.se Jättebra service!   89719  
zmaka.se svamp   85645  
Payson vägrar samarbete, dålig support (3)  91712  
Minibike Sweden stöld (3)  84783  
Payson Helt störda (4)  82150  
Tradera Trevlig kundtjänst (6)  87357  
Inkclub Bäst (3)  82986  
LensWay 95%   86692  
Tretti.se vem (3)  84733  
kattkammaren Jättefina kattsaker!   84463  
Unispel Mycket snabb support   86241  
zmaka.se Underbara smaker & dofter   83724  
Landexa® Webbutik Nöjd DiscJockey! (1)  87546  
Satvision Scandinavia Mycket nöjd! (4)  85544  
Bengans Skivbutik bengna   86825  
Benzler direkt Här finns allt   71383  
    << sida 57 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-05-19 11:40
infosite
leverans & bemötande under all kritit!
vi anser att infosite har brustit i sin kommunikation till oss som kund. det kan inte vara acceptabelt att det skall ta 28 arbetsdagar från lagd beställning (42 kalenderdagar) samt att det är vi som kund som fått "jaga" vid flertalet tillfällen för att påskynda hanteringen. detta trots att vi vid samtliga tillfällen blivit lovade att de skall återkomma "om en stund". kompensation genom montering av däcken på fälg (endast del av kostnaden då de levererade däcken var billigare än de som vi beställt från början) samt sedan inköp av nya hjulmuttrar, pga deras mekaniker förstörde befintliga, känns väldigt futtigt. infosite ger anledningen av högsäsong och att de inte hinner med under dessa perioder som orsak till hur de har behandlat oss! infosites vd anser att de har hanterat ärendet godtagbart och med en bra kompensation! vi ångrar vårt val att handla lokalt.
vi kommer inte att använda oss av infosite igen eller rekommendera infosite vidare till andra!

/Linda