Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
STORTMODE.se Tack för fin klänning   202103  
Xtreme365 AB Mycket bra bemötande o service (2)  235993  
Skiv-Nisse "Årets julklapp"   214159  
Intimapotek.se Viagra receptfritt   209845  
Mediamagazinet begagnade skivor!!   213980  
Chokladbudet chokladbuden   195793  
Haga Cykel Epic comp elite-14   212623  
Rockwear 3st metallica t-shirt   211028  
Make me smile Doft i garderob (1)  206776  
Make me smile Perfekt (1)  197088  
pagoni Nöjd!   188793  
Rehifi.se Trevlig butik   202191  
vvdreams.com Snabb leverans och bra produkt.   209806  
DjurMaxi.se Kontakt?   196677  
tobakshandlaren tobak   199608  
Hemsjön Toppenbutik   195465  
electroworld Hejsan   191263  
Mediamagazinet skivor!!!!!   194192  
Trygg e-handel   201597  
dittsolskydd.se sämsta kundservice någonsin (1)  196818  
Nordpost jag skulle vilja ha en fysisk katalog att bläddra i   198496  
Fönster Fixaren skitföretag   195574  
Spritovin.se Utebliven leverans från spritovin.se (1)  203468  
Haga Cykel Perfekt   203300  
Biglife.se toppen   187823  
Butik Täppan Trevlig butik   193781  
Euroflorist dålig leverans   194428  
Butik Täppan ankan med röda stövlar (1)  197251  
hatshop hatshopen göteborg   201060  
Darlingsguld bling bling   199184  
    << sida 6 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-05-19 11:40
infosite
leverans & bemötande under all kritit!
vi anser att infosite har brustit i sin kommunikation till oss som kund. det kan inte vara acceptabelt att det skall ta 28 arbetsdagar från lagd beställning (42 kalenderdagar) samt att det är vi som kund som fått "jaga" vid flertalet tillfällen för att påskynda hanteringen. detta trots att vi vid samtliga tillfällen blivit lovade att de skall återkomma "om en stund". kompensation genom montering av däcken på fälg (endast del av kostnaden då de levererade däcken var billigare än de som vi beställt från början) samt sedan inköp av nya hjulmuttrar, pga deras mekaniker förstörde befintliga, känns väldigt futtigt. infosite ger anledningen av högsäsong och att de inte hinner med under dessa perioder som orsak till hur de har behandlat oss! infosites vd anser att de har hanterat ärendet godtagbart och med en bra kompensation! vi ångrar vårt val att handla lokalt.
vi kommer inte att använda oss av infosite igen eller rekommendera infosite vidare till andra!

/Linda