Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Rehifi.se bra produkter   194689  
stockholmsfiske.se Betyg (2)  198823  
STORTMODE.se Tusen tack!   184719  
scandinavianstuff.com Jättebra service!   183042  
google analytics och spårning av e-handel   186021  
Trendywednesday.se Smidigt som smör!   157725  
sexshop69 Grym och seriös sida!   166063  
mediacorner service   177744  
Sexkontakter.se Skönt   159106  
antiskallspecialisten önskar snarast kontakt om det ska bli något köp   174887  
electroworld Bra service   169958  
GOoutSAFE Snabb och bra service.   169750  
DjurMaxi.se Dårlig service, seg levering og manglende varer   175540  
Biglife.se Superbra grejer och service! (1)  170892  
SLIPSKUNGEN De suger   154615  
ClaesEklund.se Snabba och bra (1)  157771  
syskonhuset Grym tvillingvagn   170330  
slipsladan Bra priser   160526  
Europafönster Pvc fönster online Köpt europafönster   157449  
Jaktverket helt ok (1)  171748  
PrylPelle.se Vendetta mask! (2)  178710  
Möblermm.se Fantastiska stolstassar (1)  173728  
Arbetsskyddsbutiken vilken service   169267  
8 enkla tips för en bättre kundtjänst   172010  
Nordiskark Super upplevelse   161703  
Jotex Sverige Ab Slängkappor   152230  
glenza Nytt   148764  
buildor Rek varmt !   169168  
Kontorstillbehor.se Värt ett besök, bra priser   171544  
Framcigarr AB framcigarr.se   181660  
    << sida 8 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-05-19 11:40
infosite
leverans & bemötande under all kritit!
vi anser att infosite har brustit i sin kommunikation till oss som kund. det kan inte vara acceptabelt att det skall ta 28 arbetsdagar från lagd beställning (42 kalenderdagar) samt att det är vi som kund som fått "jaga" vid flertalet tillfällen för att påskynda hanteringen. detta trots att vi vid samtliga tillfällen blivit lovade att de skall återkomma "om en stund". kompensation genom montering av däcken på fälg (endast del av kostnaden då de levererade däcken var billigare än de som vi beställt från början) samt sedan inköp av nya hjulmuttrar, pga deras mekaniker förstörde befintliga, känns väldigt futtigt. infosite ger anledningen av högsäsong och att de inte hinner med under dessa perioder som orsak till hur de har behandlat oss! infosites vd anser att de har hanterat ärendet godtagbart och med en bra kompensation! vi ångrar vårt val att handla lokalt.
vi kommer inte att använda oss av infosite igen eller rekommendera infosite vidare till andra!

/Linda